Linkedin IconInstagram IconFacebook Icon

INDYWIDUALNY AUDYT TWOJEJ STRONY INTERNETOWEJ
(W TYM SKLEPU INTERNETOWEGO)

Prowadzisz biznes online? Zależy Ci na tym, aby prowadzony biznes posiadał solidne zaplecze prawne? Chcesz mieć pewność, że działasz zgodnie z obowiązującymi przepisami? A może dopiero zaczynasz i potrzebujesz pomocy na start, aby nie popełnić błędów nowicjusza?

Pakiet Basic:

1500 zł brutto

Pakiet Medium:

2500 zł brutto

Pakiet PRO:

4000 zł brutto

Indiwidualny audyt strony WWW

Strona internetowa jest także Twoją wizytówką.

Jeżeli posiadasz stronę internetową, czyli działasz czynnie jako przedsiębiorca w e-commerce i jednocześnie:

wybierz odpowiedni do Twoich potrzeb pakiet obejmujący audyt Twojej strony internetowej i działaj legalnie.

Jaki pakiet odpowiada na Twoje aktualne potrzeby?

Pakiet Basic:

Pakiet Medium:

Pakiet PRO:

Posiadasz dokumentację, w tym:
1) Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
2) Politykę Prywatności,
3) Politykę plików cookies,
4) Zgody i klauzule.

Zależy Ci na zweryfikowaniu poprawności dokumentów i ich modyfikacji.

Dla kogo?

Dla każdego przedsiębiorcy, który posiada firmową stronę www.

Nie posiadasz wymaganej prawem dokumentacji lub zależy Ci na opracowaniu nowej dokumentacji uwzględniającej Twoje indywidualne potrzeby.

Zależy Ci na stworzeniu:
1) Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną,
2) Regulaminu sprzedaży produktów (fizycznych lub cyfrowych),
3) Formularza odstąpienia od umowy,
4) Formularza reklamacyjnego,
5) Polityki Prywatności,
6) Polityki plików cookies,
7) Mechanizmu plików cookies,
8) Klauzul zgód i oświadczeń.

Dla kogo?

Dla przedsiębiorcy, który posiada firmową stronę www i sklep internetowy, za pośrednictwem którego sprzedaje swoje produkty lub usługi.

Nie posiadasz wymaganej prawem dokumentacji lub zależy Ci opracowaniu nowej dokumentacji uwzględniającej Twoje indywidualne potrzeby.
Posiadasz fanpage w serwisie Facebook i nie posiadasz oddzielnej polityki prywatności dotyczącej tej aktywności.

Zależy Ci na stworzeniu wszystkich dokumentów, które wymieniłam w pakiecie medium oraz dodatkowo opracowaniu:
1) odrębnej Polityki Prywatności dotyczącej prowadzonego przez Ciebie fanpage w serwisie Facebook,
2) regulaminu programu lojalnościowego,
3) regulaminu konkursu,
4) regulaminu forum.

Dla kogo?

Dla przedsiębiorcy, który posiada firmową stronę internetową oraz sklep internetowy, za pośrednictwem którego sprzedaje swoje produkty lub usługi, a dodatkowo oferuje lub zamierza oferować swoim klientom udział w programach lojalnościowych, konkursach lub wymianę opinii na blogu lub forum, a także posiada firmowy fanpage w serwisie Facebook.

Jeżeli posiadasz dokumenty (regulamin, politykę prywatności), wybierz pakiet basic. W ramach tego pakietu dokonam analizy zamieszczonych dokumentów oraz ich modyfikacji.

Jeżeli właśnie zaczynasz swoją przygodę z biznesem online i nie posiadasz żadnych dokumentów, wybierz pakiet medium. W ramach pakietu sporządzę wszelkie niezbędne dokumenty, aby Twój biznes działał zgodnie z obowiązującym prawem.

Jeżeli dodatkowo posiadasz fanpage w serwisie Facebook, prowadzisz programy lojalnościowe lub konkursy i zależy Ci na tym, abym stworzyła niezbędne dokumenty, wybierz pakiet pro.

Podczas audytu – w zależności od wyboru pakietu:

Jak to wygląda w praktyce?

Na początku poproszę Cię o wypełnienie ankiety, w której będą zawarte pytania dotyczące biznesu online, który prowadzisz, w tym m.in. problemów z jakimi się borykasz, ograniczeń, narzędzi online, których używasz. Następnie przeprowadzę analizę prawną sytuacji „zastanej”, w tym m.in. poprzez weryfikację dokumentów, które posiadasz. W uproszczeniu można powiedzieć, że „prześwietlę” Twój biznes online pod kątem prawnym. W konsekwencji przeprowadzonego audytu przygotuję instrukcję wdrożeniową oraz wszelkie niezbędne dokumenty, aby Twój biznes był zgodny z prawem. Dzięki temu będziesz wiedział_a jakie kroki musisz podjąć celem dostosowania serwisu do wymagań prawnych.

Czy warto skorzystać z audytu prawnego?

Dokumentacja, którą ode mnie otrzymasz, będzie w pełni dostosowana do potrzeb prowadzonego przez Ciebie biznesu.

Oferowany audyt prawny ma na celu nie tylko stworzenie serwisu przejrzystego i przyjaznego dla użytkownika, ale przede wszystkim zgodnego z prawem.

Na jakich przepisach opiera się audyt?

1) ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
2) ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
3) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
4) ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
5) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
6) ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Czas realizacji audytu jest uzależniony od wyboru pakietu i wynosi:

do 5 dni – przy wyborze pakietu basic
do 8 dni – przy wyborze pakietu medium
do 10 dni – przy wyborze pakietu pro.

Tworząc produkty do mojego sklepu działam zgodnie z następującą zasadą:

„To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.”

Mam nadzieje, że oferowany audyt spełni Twoje oczekiwania. We wszystkich sprawach związanych z zakupem kontaktuj się ze mną za pośrednictwem wiadomości e-mail: sklep@bettercallmika.pl.

Jestem tu, aby Ci pomóc.


    Administratorem Danych Osobowych jest Mika Łukasik prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Better Call Mika Łukasik (ul. Widawska 25 lok. 32, 01-494 Warszawa, NIP: 5223165249). Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi zgłoszenia, zgodnie z jego treścią. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, możesz skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@bettercallmika.pl. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.